Honda Civic Type-R Over sticker dealer naughty list.

UnknownCTR

Senior Member
Joined
Jun 7, 2017
Messages
448
Reaction score
271
Location
SoCal
Car(s)
2018 Civic HB Sport
Country flag
I'm gonna call Rock Honda on my lunch and give them shit lol
They called me yesterday and said they won't disclose price over the phone.



Advertisement


 

SpraykwoN

Senior Member
First Name
Michael
Joined
Jul 6, 2017
Messages
461
Reaction score
328
Location
California
Car(s)
2016 Acura ILX A-Spec and looking for a Civic Type-R
Country flag
Rock Honda

Black on the lot

Asked me if I would pay 7,500 ADM, to which I said nope

He then asked what I would pay, to which I said MSRP + TTL + Options

He then replied with an OK, let me speak to my manager and see if I can put together a package for you.

Didn't need to run my credit either lol

Just expect at LEAST that in markup from them. If he calls me back I will update you guys here.
 

UnknownCTR

Senior Member
Joined
Jun 7, 2017
Messages
448
Reaction score
271
Location
SoCal
Car(s)
2018 Civic HB Sport
Country flag
Rock Honda

Black on the lot

Asked me if I would pay 7,500 ADM, to which I said nope

He then asked what I would pay, to which I said MSRP + TTL + Options

He then replied with an OK, let me speak to my manager and see if I can put together a package for you.

Didn't need to run my credit either lol

Just expect at LEAST that in markup from them. If he calls me back I will update you guys here.
Alright. Their CW was already sold?
 

SpraykwoN

Senior Member
First Name
Michael
Joined
Jul 6, 2017
Messages
461
Reaction score
328
Location
California
Car(s)
2016 Acura ILX A-Spec and looking for a Civic Type-R
Country flag
Alright. Their CW was already sold?
He told me they had 3 in thus far and sold the first two. Didn't specify colors on the two that were sold.
 

Sumkrn

Member
First Name
Eric
Joined
Jun 21, 2017
Messages
20
Reaction score
12
Location
Union City
Car(s)
S2000
If anyone in CA is looking for a Type R, Honda of El Cerrito just called and told me they are letting the blue one they have go for MSRP... I think it has about 100+ miles on it because the owner of the dealership used it as a commuter for a bit before he was ready to sell it at his dealership. I am not in the market for one since I bought a different vehicle :D Its funny cuz they kept telling me they had someone interested in it for 10k over adm, then 2 weeks after 7.5k adm... now MSRP pwahahaha they probably found out not everyone out there is willing to buy for ADM and are tired of dealing with flakers. Shouldve just sold it at MSRP when they had willing buyers.
 

beldredge

Senior Member
Joined
Apr 24, 2017
Messages
80
Reaction score
109
Location
Denver, CO
Car(s)
Dodge Durango R/T, PMM Type R #3527
So, I suppose I missed a joke there on the El Cerrito lead?

I just called and was told it's being offered at $47k.
 

SpraykwoN

Senior Member
First Name
Michael
Joined
Jul 6, 2017
Messages
461
Reaction score
328
Location
California
Car(s)
2016 Acura ILX A-Spec and looking for a Civic Type-R
Country flag
If anyone in CA is looking for a Type R, Honda of El Cerrito just called and told me they are letting the blue one they have go for MSRP... I think it has about 100+ miles on it because the owner of the dealership used it as a commuter for a bit before he was ready to sell it at his dealership. I am not in the market for one since I bought a different vehicle :D Its funny cuz they kept telling me they had someone interested in it for 10k over adm, then 2 weeks after 7.5k adm... now MSRP pwahahaha they probably found out not everyone out there is willing to buy for ADM and are tired of dealing with flakers. Shouldve just sold it at MSRP when they had willing buyers.
Smh used for MSRP lol

I'd tell those dipshits to pound sand for being stupid
 

Sumkrn

Member
First Name
Eric
Joined
Jun 21, 2017
Messages
20
Reaction score
12
Location
Union City
Car(s)
S2000
Hey Beldredge,

I am being dead serious on the MSRP offer. She told me that the red one is due SEPT 25th and that they are looking to sell the Blue one for MSRP. I said I am no longer interested since I bought another vehicle.
 

Advertisement












Advertisement


Top