Search results

  1. Warranty extended to 10 years on AC condenser 2017-21

    This has been covered multiple times lol. Thread 1, 2, and 3 Fun fact - I had 2 different Service Managers tried to warranty an aftermarket condenser and I had to decline it
  2. New acura type s= disappointment

    I drove the type s, one of the honda dealerships have one. I can't justify the ADM of 15-20k that Acura will charge though. Might as well get the M340i or wait for the next bmw/toyota collab LOL
  3. CMBS question

    CMBS will have an orange popup flashing telling you to brake. It will only slow you down if you're on ACC and someone cuts in front of you
  4. Would you go FBO SI or down payment on type R ?

    Damn my insurance went up for the R LOL. I kept it for 2 months then ditched it but now my new car's insurance is higher than the R and Si ....
  5. Canada - Alberta FS: NSX-R Horn Button || Non Tuned OE Si Turbo || OE Parts Under MSRP

    Si turbo is up for grabs. Please shoot me a DM if interested
  6. Canada - Alberta FS: NSX-R Horn Button || Non Tuned OE Si Turbo || OE Parts Under MSRP

    Sold a couple of goodies (J's Racing front tow hook / Varis FK8 CFRP hood / Mugen FK8 side skirts / TE37SLs Double Pressed Graphite in 18.5 +38mm / BattleAero FK8 Chassis mount splitter in CF) over the last few days, thanks everyone! I am slowly returning back to stock since I have both the 22...
  7. 11th gen Civic Type R Spied in Best Look Yet!

    How adamant is your numbers because they look wrong. No need to study up financial trending when I can see it for myself physically
  8. 11th gen Civic Type R Spied in Best Look Yet!

    Source to back up your price? I know for sure Honda hasn't said anything about numbers in general
  9. Canada - Alberta FS: NSX-R Horn Button || Non Tuned OE Si Turbo || OE Parts Under MSRP

    OE FK8 turbo sold! Got a slight used OE Si turbo available
  10. 11th gen Civic Type R Spied in Best Look Yet!

    Germany spy shots = BOSCH ECU? :hmm::hmm::hmm:
  11. To Replace AC Condenser

    Condenser + recharge
  12. Accident at low speed could this happen (downpipe)

    That's a shitty job if they call that "fully replaced." Get them to fix your dp on their behalf since they punctured it
  13. Canada - Alberta FS: NSX-R Horn Button || Non Tuned OE Si Turbo || OE Parts Under MSRP

    Send your inquiries over to the DMs, thanks!
  14. Lost Key FOB!

    MY21 and older, you'll be lucky if the dealer keeps it in stock if not ETA is 1 business day. Booking in for an appointment could be as little as 24 hours to a max of a week (depending if the Service appointment is full) MY22s Honda gives you an automatically IOU since the key's chip is a new...
  15. NEW AC CONDENSER LEAKING TSB 19-091

    Guessing condenser. The compressor isn't covered under Honda's extended warranty. If your compressor fails, you'll be lucky if your Advisor will claim it under the extended warranty, comp, or even Goodwill Yeah the Canadian condenser is experiencing a slight delay. No known ETA but expect 2-4...


Advertisement
Top